Ajuntament de Constantí

Oficina Municipal de Treball > Presentació


Què és?

L’Oficina de treball de l’Ajuntament és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania (persones amb edat superior a 30 anys) del municipi així com al teixit empresarial de la zona.
L’objectiu d’aquest servei és:

- Millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina amb suport de professionals en orientació laboral.

- Oferir al teixit empresarial una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball, realitzant una preselecció en funció del perfil de les persones candidates que sol•licitin, enviant el llistat de persones candidates interessades en l’oferta i finalment realitzant un seguiment del procés de selecció.

Aquest servei ofereix:

- Assessorament individual
- Realització d’un itinerari laboral personalitzat
- Informació sobre temes laborals
- Derivació cap a altres serveis
- Cobrir amb personal de la nostra Oficina de treball les vacants que puguin anar sorgint a les empreses de la zona

Per a gaudir del servei és necessari estar inscrit a l’Oficina de treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i ciutadanes que vulguin donar-se d’alta poden sol•licitar dia i hora per telèfon o correu electrònic o presentar-se a les dependències municipals ubicades a l'Edifici de Serveis Socials (planta baixa).

Contacta´ns

Demana'ns cita prèvia:

Beatriz Berganza Tomé
Horari d´atenció al públic: 
dimarts i dijous matins 
Telèfon: 977 19 08 21
Email: oficinadetreball@constanti.cat